Nasıl Olacak Sorusu Artıyor

2010 Öss Sistemi Nasıl Olacak Gibi Sorular Tarafımıza Gelmeye Hızla Devam Ediyor, Elimizden Geldiğince Mailleri Cevaplamaya Çalışıyoruz, 2010 Öss Sistemi Zor mu Olacak Nasıl Olacak Bunları Yani Bize Gelen Soruları Listeledik İşte Hepsi Aşağıda Mevcuttur

1. 2010 Öss Nasıl Olacak ( En Çok Gelen Sorudur)
2. 2010 Öss Zor mu Kolay mı ? ( Buna Nasıl Bir Cevap Verilir Biz Daha Çözemedik)

2. Soru İçin Nasıl Bir Cevap Verilir Siz Biliyorsanız Bize Yorum Olarak Yazın Diğer Adaylarıda Bilgilendirmiş Olun Soru Tam Olarak Şu 2010 Öss Zor mu Kolay mı

Yukarı Tükürsen Bıyık Aşağı Tükürsen Sakal misali zor desek olmaz kolay desek hiç olmaz Soruda Bi Anormallik Var Sanırım, Ama Sorulması Normal Yeni Bir Sistem Çünki

Arkadaşta Bana Soruyor 2010 Öss Sistemi Zormu ? Diye Onada Şunu Diyorum Sevgili Emre 2010 Öss Zor Dersem Ne Yapacaksın Yada Kolay Dersem Ne Yapacaksın Sen Öncelikle Bunun Cevabını Bana Ver Sonra Bende Sana Sölerim Zormu Kolaymı Anlaştık Yavrucuğum Benim Canım Benim Seni Severim Bilirsin Bı Kuyamı Unutma Sakın Olurmu

0 yorum:

 
NLP ile hipnozla ingilizce | Özel Yurtlar