2010 Öss Sistemi Çok Konuşuluyor

2010 Öss Sistemi Eski Sistem'e Göre Hazırlananlar İçin Zorluk Olacak mı ? 2010 Öss Sistemi ile ne gibi değişiklikler bizi bekliyor

-Mrb Ben Eda 2010 Öss Sistemi'nin Niçin Değiştiğini Bilmiyorum Fakat Ben Şimdiye Kadar Eski Sisteme Göre Hazırlandım Ve 2010 Öss Beni Endişelendiriyor, Tam Olarak Birşey Bilemiyoruz Ve 2010 Öss İçin, Ne Yapmak Gerekiyor, Çalışma Tekniğimi Değiştirmelimiyim Yoksa Aynı Bu Şekildemi Devam Etmeliyim


Cevap=Öncelikle Sorunuzu Anlıyor Ve Size Şunları Söylemek İstiyoruz...

Yeni Sistemin 2010'da Nelr Getireceğini Şimdiden Kestirmek Zor Gibi Gözüksede, Siz Çalışma Temponuzu Düşürmeden Bu Şekilde Devam Edin, Yeni Sistem Tam Olarak Yerine Oturur Oturmaz Çıkan Haberleride Takip Edin Ve Şimdilik Beklemenizi Tavsiye Ediyoruz, Yalnız Beklemek Derken Ders Çalışmayı İhmal Etmemelisiniz

0 yorum:

 
NLP ile hipnozla ingilizce | Özel Yurtlar